poniedziałek, 26 stycznia 2015

03.Nana-Chan's come back. 8)



Hejka naklejka!
~♥~
Jak widać u mnie pada śnieg!(I jest zimno. :'c)
Siedzę sobie przeziębiona w domu i nudam,nic innego jak tylko siedzieć i pić ciepłe kakałko przed laptopem i na dodatek pod kocem. xD
Więc wzięłam aparat do ręki i porobiłam trochę zdjęć. 
~♥~
Jak widać po tytule kto wystąpi w zdjęciach.
Więc...
Nanami!Taaaak,długo tej panienki nie było,że aż nawet nie wiem kiedy był z nią wpis. XD
Jestem bardzo,ale to bardzo zmienną osóbką.
Nana ma znowu swoje stare stockowe chipy i brązowego wiga. :')
Pewnie ktoś z was już widział na stronce My Dolls ♪,że Nanami ma doklejone rzęsy.
(Wcale długo doklejanie rzęs mi nie zajęło,no 2h...Wcaaaaalee... XD)
 ~♥~
Znalazłam ostatnio fajny płaszczyk od lalki,której kiedyś posiadałam.
Była to duża lalka,więc kaptur był idealny na Nanami.
I tak oto powstały zdjęcia!

Kocham te zdjęcie! ;3;









-Weź już ten płaszcz,bo mi za ciepło! ><






~♥~
No to by było na tyle! :D
Tą sukienkę Nany też udało mi się samej uszyć! ^^
~♥~
Zapraszam na Aska!

Do następnego!

3 komentarze:

  1. ojej Nana jest taka urocza i naturalna *w*,pamiętam ten wpis "rock girl" czy jakoś tak ,Nana była wtedy w stockowym ciałku,ale i tak była przeurocza aww

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      Poza tym nie spodziewałam się że ktoś czyta jeszcze te stare wpisy! ^ ^

      Usuń
  2. Nana jest taka śliczna *-* Chciałabym taki płaszczyk dla mojej Jess :3

    OdpowiedzUsuń