sobota, 3 stycznia 2015

02.Zdjęcia (*≧m≦*)



 Hejka~! 
  Kopę lat! 8) 
Wpis po prawie całych 100 dniach...xD Nawet już miałam rok bloga,o którym zapomniałam.
Chociaż bardzo cieszyło mnie to,że nie które osoby o mnie pamiętały,komentowały i pisały na privie.
Wchodziłam na pingera raz na dwa tygodnie sprawdzając skrzynkę prywatną,ale nie miałam ochoty na robienie zdjęć,lalki leżały pochowane w swoich kartonach.
Lecz gdy przyszło wolne,nudziło mi się więc zaczęłam szyć i coraz to bardziej tęsknić za lalkami.
Poprawiłam się w szyciu i tak przychodziła coraz bardziej ochota blogowania,po prostu zachęta do blogowania wróciła.Nie wiem czy utrzymam się z dodawaniem częściej zdjęć,czy blogowaniem.Ale jeśli by się to nie utrzymało to możecie mnie schłostać,haha! 
~♥~
 A tak w ogóle to co u was słychać?Jak minęły wam święta i sylwester?
U mnie było dobrze na święta dostałam pieniądze za które zamówiłam sobie bluzę.
Może się dowiecie jaką?Zobaczymy! :D
   ~♥~   
Przed sylwestrem nocowałam u Hime Sakury!
Która posiada jak już wiecie cudowną Pullip.Oczywiście ja biorąc Yumi zapomniałam wziąć jej ślicznej bluzy z kapturem i musiałam coś wymyślić.Więc wzięłam kawałek od serwetki,który miałam ucięty i przerzuciłam przez Yumi.Nie wyglądało to źle więc lepsze to niż nic! 

    Enjoy! :3
-Hej hej! *~*
  
-Ten śnieg to nie śnieg!Sam lód!Nie mogłaś wcześniej ze mną wyjść! :C *Huhuh narzekanie soł macz.*




                                                                                   Ja - ^^"""" *Ta leniwość*




*Zoom'ik*




  

-Ej patrz!Lodowa kulka! xD

 
Z Hime!
No i fajerwerki! :3

Jak widzicie Yumi ma znowu furka.Ciągle zmieniam wygląd lalkom... xD
Cóż kobiety są zmienne!
Zaczęłam też oglądać wielu Youtuber'ów,więc ciągle jestem na YouTube.
To chyba na tyle co do zdjęć,możecie mi pisać z kim chcielibyście następny wpis a ja się postaram tak zrobić!
Pewnie zauważyliście tą bluzeczkę na Yumi z napisem "LOL",tak sama uszyłam.Może nic genialnego ale sama dziwie się,że coraz lepiej mi to wychodzi!
Dziękujemy Hime za sesyjkę,Olgałkę za to że cały czas trzyma ze mną kontakt oraz Pauli-chan,która czytała mojego bloga,komentowała i była na bieżąco!
~♥~
Poza tym to zapraszam na mojego Ask'a.Pytania jak najbardziej mile widziane.

Kurczę muszę ogarnąć kiedyś tego bloga porządniej i tę strony uporządkować... ><

Do następnego wpisu! :D

2 komentarze:

  1. Zaszczyt zostać wymienioną :) Świetne zdjęcia, cieszę się ze wreszcie napisałaś notkę, długo na nią czekałam i nie mogłam się doczekać, ale cieszę się że jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie śliczne zdjęcia i lalki, aww. ;w;

    OdpowiedzUsuń