wtorek, 30 września 2014

01.W końcu wpis po dłuższym czasie.





~♥~
Witajcie!
Po tak długim czasie...Jak widać w końcu zebrałam się na napisanie tego posta.Nie piszę już na Pingerze postów,bo postanowiłam pisać na blogspocie.
Na pewno się zastanawiacie co to za kotek na pierwszym zdjęciu.Także jest on mojej babci. xD
Na pingerze napisałam post informacyjny,nikt go chyba z was nie przeczytał także jeśli was ciekawi czy Nanami ma nowego wiga,to tak ma,uszyłam go dla niej i jest w zakładce na zdjęciu: My Dolls ♪ *klick*
~~~
Byłam na Meecie Poznańskim (09.08.2014).Nie miałam czasu w ogóle co wchodzić na komputer ale teraz dodaję ten wpis ze zdjęciami.Także na Meecie były:


Atmosfera była na prawdę super!Ale ja jestem małomówna także w ogóle bałam się udzielać. >< Zamiast klekotać językiem wezmę się za zdjęcia. xD

Lalki Matyldy. 


  
Cudowna Joan Matyldy.Nie przepadam ogólnie za modelem Angry,ale ta Dal jest niesamowita!Zakochałam się. (´ω`★)



Cóż tu mówić?Zawsze chciałam mieć ten model Pullip'a i cały czas uważam że to genialny model.Po prostu Cudowna. ^^

~~~

Lalki S-erpentyny. 


Śliczna Linger w świetnej sukience.Bardzo podoba mi się makijaż w tym modelu.Po prostu sama słodycz.I miałam wiele zdjęć ale nie nadawały się na pokazanie. ;o;


Oraz Aria z przecudownym wigiem.Bardzo lubię ten model i nie spodziewałam się że takiego koloru wig jej pasuje.Świetna! •w•

~~~

Lalki Różowego Kota.



Piękna Tiphona Wanessy.Nie miała wiga ale za to miała genialną czapeczkę krówki.Po prostu kawaii~~! (★^O^★)




Zawsze marzyłam żeby zobaczyć ten model na żywo.Jest boska! ♥


Miałam tylko jedno zdjęcie Ayumi!Byłam strasznie zawiedzona patrząc,że mam tylko jedno.Bo ja oczywiście nawet nie wiem kiedy pousuwałam bezjakościowe i zostało mi tylko jedno! ;____; Kocham ją i jej chipy,tyle hehe! <3

~~~

Lalka Tiny Bird. 


Jest przeurocza.Uwielbiam jej makijaż i te paczadełka!Nieziemska lalka!Ten model ma u mnie wielki +. ^ ^

No i grupowe!~~



Musimy to kiedyś powtórzyć! 

~♥~


 

 

4 komentarze:

  1. Śliczne. Strasznie zazdroszczę *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy takie same favicony Moniga! :3
    Śliczne zdjęcia, a Nanami ma fajnego wiga :3
    Choć wolałam ją w szarym ;; XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku śliczne są te zdjęcia *u*

    OdpowiedzUsuń